هتل های گران قیمت در سنت پترزبورگ
نوشته شده توسط : نیکی

هتل بلموند گرند یوروپ سنت پترزبورگ

از دیگر هتل های گران قیمت سنت پترزبورگ می توان به بلموند گرند یوروپ اشاره نمود که در منطقه Tsentralny واقع شده و با مجموعه ای از امکانات لوکس و خدمات با کیفیت توانسته در میان هتل های سنت پترزبورگ یکی از بهترین ها باشد . Belmond Grand Hotel Europe در نزدیکی بسیاری از تئاترها و موزه ها قرار گرفته و تا فرودگاه پولکوو کمتر از 16 کیلومتر فاصله دارد . بلموند گرند یوروپ که از جمله هتل های 5 ستاره سنت پترزبورگ می باشد برای رفاه گردشگران اتاق هایی بزرگ ، لوکس و مدرن در نظر گرفته و چندین رستوران با انواع غذاهای محلی و بین المللی فراهم نموده است . همچنین استخر شنا ، سالن ورزش ، اسپا و مرکز سلامت ، سونا ، جکوزی ، خدمات زیبایی ، ماساژ و اینترنت وای فای از دیگر امکانات این هتل می باشد .

بهترین هتل های سنت پترزبورگ

هتل بالزاک سنت پترزبورگ

هتل بالزاک در منطقه تاریخی سنت پترزبورگ واقع شده و با موزه آرمیتاژ ، تئاتر مارینسکی و کلیسای جامع سنت اسحاق فقط چند دقیقه فاصله دارد . هتل Balzac با اینکه به مانند هتل های 5 ستاره از امکانات تفریحی خاصی بهره نمی برد اما یکی از بهترین هتل های 4 ستاره سنت پترزبورگ می باشد . این هتل در خیابان Galernaya واقع شده و گردشگران ساکن در آن برای دسترسی به فرودگاه پولکوو باید مسافتی 17 کیلومتری را طی کنند . استفاده از اینترنت وای فای در این هتل رایگان بوده و اتاق های آن به زیبایی و با رنگ های گرم دکور شده اند .

5 هتل گران قیمت سنت پترزبورگ

هتل روکوکو فورت آستوریا سنت پترزبورگ

روکوکو فورت آستوریا از زمره هتل های 5 ستاره روسیه می باشد که با اتاق های زیبا و مدرن ، امکانات و خدمات با کیفیت و کارکنان آموزش دیده و خوش رفتار توانسته خود را در میان هتل های برتر سنت پترزبورگ جای دهد . هتل Rocco Forte Astoria در فاصله چند دقیقه ای کلیسای جامع سنت اسحاق ، مارینسکی پالاس ، خیابان نوسکی ، میدان کاخ و آرمیتاژ واقع شده و اقامتی دلپذیر برای مسافران فراهم نموده است . رستوران با انواع غذاهای محلی و بین المللی ، اسپا و مرکز سلامت ، سالن ورزش ، سولاریوم ، ماساژ ، سونا و اینترنت وای فای از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل 5 ستاره می باشد .

برترین هتل های سنت پترزبورگ

هتل تالئون ایمپریال سنت پترزبورگ

هتل تالیون ایمپریال به عنوان یکی از هتل های گران قیمت در سنت پترزبورگ در یک کاخ لوکس مربوط به قرن هجدهم واقع شده است . اگر در تور روسیه و سفر به سنت پترزبورگ به دنبال هتلی لوکس و گران در قلب این شهر می گردید Taleon Imperial گزینه ای مناسب می باشد . این هتل 5 ستاره که تا موزه آرمیتاژ و میدان پالاس 5 دقیقه فاصله دارد امکاناتی چون یک اسپا منحصر به فرد با استخر سرپوشیده ، 3 رستوران با غذاهای لذیذ ، اتاق هایی با سبک کلاسیک ، سونا ، ماساژ ، خدمات زیبایی ، اینترنت وای فای و سرویس نظافت روزانه ارائه می دهد .

هتل های لوکس سنت پترزبورگ




:: برچسب‌ها: هتل های روسیه , هتل های سنت پترزبورگ ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: